Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Vittorio Capecchi

1.316pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Vittorio Capecchi
VittorioCapecchi.png
Profili
Tam Adı Vittorio Capecchi
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 42*
Ağırlığı 187 lbs (85 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni

Vittorio Capecchi Deniz Fenerinden At Beni vakasında bir şüphelidir.

Profili

Vittorio Capecchi, 42 yaşında bir mafya babasıdır. Vittorio kısa siyah saçlıdır, siyah bir takım elbise giyer, kırmızı çizgili bir kravat ile siyah beyaz bir şapka takar ve ceketinin sol üst cebinde bir adet cep saati taşır. Vittorio ayrıca şampanya ile sigara içer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Evie'den Vittorio'nun, kızının öldürülmesinin ardından birilerine savaş ilan etmek üzere olduğunu öğrendikten sonra Vittorio ile konuşmak istemiştir. Kızının öldürülmesinden ötürü bir hayli öfkeli olan Vittorio, ailesine bulaşan kimsenin yaptıklarının yanına kâr kalmayacağını belirtmiştir. Oyuncu katilin yasal yollardan yakalanacağını ve kendisine cinayet çözülene kadar deniz fenerinde kalmasını söylediğinde Vittorio, geri durmuş fakat sabrının da tükenmek üzere olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra 15 kadar yıllık bir gazete kupüründen Capecchi malikanesinin kundaklandığını ve o sırada bebek olan Lucrezia'nın da evde mahsur kalmış olduğunu öğrendikten sonra Vito ile tekrardan konuşmak istemiştir. Makalede yangının Vittorio tarafından çıkarıldığı yazsa da Vito, kızını kurtarmak için alevlerin arasına daldığını fakat onu kurtarsa bile yüzünün bir kısmının yanmasını önleyemediğini söylemiştir. Yangını ise aslında rakip mafya çıkarmıştı ve onlara her ne kadar ağızlarının payını vermiş de olsa kızının yaralarından ötürü kendini asla affetmeyecekti.

Soruşturmanın sonunda Jordan Wilson'un tutuklanması ile Vittorio suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki