Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Vittorio Capecchi

1.419pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Vittorio Capecchi
VittorioCapecchi.png
Profili
Tam Adı Vittorio Capecchi
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 42*
Ağırlığı 187 lbs (85 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni
Maskenin Ardında
Kadın Katili'nin Sonu

Vittorio Capecchi Deniz Fenerinden At Beni, Maskenin Ardında ve Kadın Katili'nin Sonu vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Vittorio Capecchi, 42 yaşında bir mafya babasıdır. Vittorio kısa siyah saçlıdır, siyah bir takım elbise giyer, kırmızı çizgili bir kravat ile siyah beyaz bir şapka takar ve ceketinin sol üst cebinde bir adet cep saati taşır.

"Deniz Fenerinden At Beni"de Vittorio ayrıca şampanya ile sigara içer.

"Maskenin Ardında"da Vittorio tütün çeker.

"Kadın Katili'nin Sonu"nda Vittorio spagetti yer.

Criminal Case'deki Rolü

Deniz Fenerinden At Beni

Oyuncu Evie'den Vittorio'nun, kızının öldürülmesinin ardından birilerine savaş ilan etmek üzere olduğunu öğrendikten sonra Vittorio ile konuşmak istemiştir. Kızının öldürülmesinden ötürü bir hayli öfkeli olan Vittorio, ailesine bulaşan kimsenin yaptıklarının yanına kâr kalmayacağını belirtmiştir. Oyuncu katilin yasal yollardan yakalanacağını ve kendisine cinayet çözülene kadar deniz fenerinde kalmasını söylediğinde Vittorio, geri durmuş fakat sabrının da tükenmek üzere olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra 15 kadar yıllık bir gazete kupüründen Capecchi malikanesinin kundaklandığını ve o sırada bebek olan Lucrezia'nın da evde mahsur kalmış olduğunu öğrendikten sonra Vito ile tekrardan konuşmak istemiştir. Makalede yangının Vittorio tarafından çıkarıldığı yazsa da Vito, kızını kurtarmak için alevlerin arasına daldığını fakat onu kurtarsa bile yüzünün bir kısmının yanmasını önleyemediğini söylemiştir. Yangını ise aslında rakip mafya çıkarmıştı ve onlara her ne kadar ağızlarının payını vermiş de olsa kızının yaralarından ötürü kendini asla affetmeyecekti.

Soruşturmanın sonunda Jordan Wilson'un tutuklanması ile Vittorio suçsuz bulunmuştur.

Maskenin Ardında

Oyuncu cinayet mahallinde Vittorio'nun yüzüğünü bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban ile yakın arkadaşlardı ve ölümü kendisini derinden etkilemişti. Dediğine göre arkadaşlıkları Vittorio'nun "üst tabaka" ile olan bağlantılarından geliyordu, onun dışında Buchanan'ın ölümüyle bir ilgisi yoktu.

Oyuncu daha sonra kurban ile kurbanın Vittorio'yu dolandırdığına dair kanıt bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Vittorio dolandırıldığının farkındaydı ve dediğine göre ikisi bu mevzu üzerinde konuşmuş ve Vittorio sakince parasını geri istemişti. Vittorio her ne kadar şiddet yanlısı bir adam olmadığını belirtse de oyuncu bunu pek inandırıcı bulmamıştı.

Soruşturmanın sonunda katilin Wentworth çıkması ile Vittorio suçsuz bulunmuştur.

Kadın Katili'nin Sonu

Oyuncu Fiona'ya gönderilmiş Ölüm Öpücüğü tehdidini bulduktan sonra Vittorio ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre İrlandalılar Kadın Katili cinayetlerini İtalyanların üstüne yıkmaya çalıştıkları için kendi adamlarını Katil hakkında kanıt toplamaları için görevlendirmişti. Fakat dediğine göre Fiona'nın kaçması ve ardından da öldürülmesiyle bir ilgisi yoktu.

Soruşturmanın ortasında oyuncu, Vittorio ile Finley Flanagan'ın birbirlerine silah doğrulttuklarına dair ihbar almış ve derhal olay yerine intikal etmiş, fakat ikisinin birbirlerine ateş etmelerine engel olamamıştı. Olayın ardından oyuncu ikisini de göz altına almış ve pansuman için revire göndermiştir.

Oyuncu daha sonra Vittorio'nun broşunu Fiona'nın sığınağında bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Vittorio, yirmi sene kadar önce Fiona ile aşk yaşadığını itiraf etmiş ve Fiona'nın halen broşu saklıyor olduğunu öğrenince şaşkınlığını gizlememişti. Oyuncu Vittorio'nun İrlandalı bir kızla aşk yaşamasına duyduğu şaşkınlığı belirttiğinde Vittorio, bunun iki cemiyetin rakip olmadan önce yaşandığını belirtmiştir. Fakat dediğine göre Fiona'nın asabi kişiliğinden ötürü ilişkileri yürümemiş ve ayrılmışlardı. Oyuncu kendisine bu ayrılık yüzünden mi çetelerin birbirine düşman kesildiği ve sonunda Fiona'nın öldürüldüğünü sorduğunda Vittorio, Fiona'yı yıllar sonra öldürmek gibi bir eylemde bulunmak gibi bir niyetinin olmadığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda katilin Finley Flanagan çıkması ile Vittorio suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisiyle Stonewall Hapishanesi'ni İtalyanların kontrol ettiği iddiaları hakkında konuşmak istemiştir. Vittorio oyuncunun, suçlu bulunmasına rağmen halen Finley'ye inanıyor olması karşısında şaşkınlığını dile getirmiş ve İtalyanların hapishanelerle işi olmadığını söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki