Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Walter Fairbanks

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

WFairbanksGrimsborough.png
Walter Fairbanks

Walter Fairbanks Bir Cenaze Ve Bir Düğün (Vaka #47)'de kurbandır.

Cinayetin Detayları

Walter, uçağı ile nişanlısı Lola Vallez ile evleneceği düğününe gittiği sırada uçağı arıza yaparak çakıldıktan sonra ekip tarafından ölü olarak bulunmuş ve cesedi Nathan'a gönderilmiştir.

Nathan'ın dediğine göre çarpmanın etkisi Walter'ı ön pencereden fırlatacak kadar güçlüymüş. Ayrıca Nathan, Walter'ı usta bir pilot olduğunu bildiğini ve daha önce hayatında hiç uçak kazası geçirmediğini de belirtmiştir. Ayrıca dediğine göre Walter, ünlü bir pilot olduğu için hiçbir şekilde güvenli olduğundan emin olmadığı bir akrobasi uçağına binmezdi. Yani bu durumda Walter'ın uçağı kesinlikle sabote edilmişti. Nathan ayrıca geçmişte acemi bir pilottu ve sabote edilen uçağın karakutusunu da incelemiş fakat ters bir şey olduğunu bildiği halde ne olduğunu bulamamıştır. Ama katil uçağı başından sonuna kadar biliyordu, bu da katilin uçaklar hakkında bilgisi olduğunu gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Katil, Lola Vallez'in ağabeyi olan Esteban Vallez'dir.

Lola, Esteban'a ayakta kalması için para veriyordu fakat Walter ile karşılaştıktan sonra Walter, bir yerde Lola'nın gözünü açmış ve Esteban hakkında onu uyararak para vermemesini istemiştir. Bunu öğrenen Esteban öfkelenmiş ve artık para alamayacağının farkına vardığı için Walter'ı öldürmüştür.

Esteban ifadesinde, Lola'yı korumak istediğini söylemiştir çünkü Walter'ın hep gözü yükseklerdeydi ve bu yüzden elbet kısa bir süre sonra Lola'dan sıkılacak ve aynı Molly'ye yaptığı gibi boşanacaktı. Bu yüzden Esteban, kardeşinin onurunu korumak için Walter'ı öldürdüğünü iddia etmiştir. Fakat mahkemede kullanılan deliller, cinayetin asıl sebebinin para olduğunu ortaya çıkamıştı ve asıl sebep, Walter'ın Lola'yı Esteban'a para vermemek konusunda kışkırtmasıydı.

Esteban tutuklandıktan sonra ekip, Esteban'ın yaptıklarının Lola üzerinde her zaman kötü bir etki bırakacağını düşünmüşlerdir çünkü Lola, çocukluğunda da hep eziyet görmüştü.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki