Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Walter Fellows

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
WalterFellows.png
Profili
İsmi

Walter Fellows

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

60

Ağırlığı

280 lbs (127 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet Kasabası(tutuklandı)

Walter Fellows (d. 1954), Cinayet Kasabası (Vaka #34/90)'nda Lindsay Bannister adlı genç sosyetiğin katilidir.

Profili

Walter, 60 yaşında, kısa, yanlara taralı gri saçları ve pos bir bıyığı olan, yeşil gözlü bir adamdır. Ivywood Heights otelinin barında çalışan bir barmen olan Walter, genel olarak beyaz bir gömleğin üstüne siyah bir kolsuz yelek giyer ve boynunda siyah bir papyon ile üzerinde beyaz bir önlük vardır. Aynı zamanda elinde bir adet çalkalayıcı bulunmaktadır. Tüm bunların yanı sıra Walter'ın sigara içtiği, mahjong oynadığı ve gimlet içtiği bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Vaka90Zarf.png

"Her şey için teşekkürler,
Sevgilerle, Lindsay"

Ekip, Ivywood Heights otelinde, Lindsay'in valizinin içinde, içinde yüklü miktarda bir para bulunan bir zarf bulmuşlar ve zarfın üstündeki nottaki çizimin Walter olduğunu veri tabanından saptadıktan sonra Walter'ı vakaya dahil etmişlerdir. Ekip Walter'a Lindsay ile nereden ve nasıl tanıştığını sorduklarında Walter, kızın sürekle otelin barında takıldığını ve içkiye neredeyse bir servet yatırdığını dile getirmiştir. Lindsay'in sürekli kendisine dertlerini anlattığını belirten Walter, onu kızı gibi gördüğünü ve ölümü yüzünden yıkıldığını belirtmiştir. Ayrıca dediğine göre Lindsay, her ne kadar ayyaş olsa da, sürekli yüzü gülen bir kızdı.

Vaka90Küpeler.png

Lindsay'in Walter'a vermiş olduğu küpeler.

Ekip daha sonra otelin barındaki buz kovasının içinde Lindsay'e ait bir çift oldukça pahalı kolye bulduktan sonra Walter ile ikinci kez konuşmak istemişlerdir. Walter'ın dediğine göre Lindsay, bir gün otelin barını dağıttığı için özür dilemek amacı ile kendisine o küpeleri vermişti. Bir keresinde Lindsay, sarhoş bir vaziyette Ivywood Heights oteline gelerek masaları dağıtmış, müşterilere hakaretlerde bulunmuş, hatta içi gimlet dolu bardakları aynalara fırlatmıştı. Bara verdiği hasardan ötürü Lindsay, hasarın üstünü örtmek için Walter'a malum küpeleri vermek durumunda kalmıştı.

Walter, her ne kadar ekip karşısında dostane davranışlar sergilese de, vakanın sonunda bütün delillerin kendisine işaret etmesi ile Walter'ın diğer, karanlık yüzünün genç sosyetiği katletmiş olduğu ortaya çıkmıştır.

Vaka90Not.png

"Cidden yakalayabileceğinizi mi sandınız beni? Gittiğim yerin plajında, yudumluyor olacağım gimletimi!"

Walter'ı tutuklamak için otele giden ekip, Walter'ın yerinde olmadığını fark etmişler, onun yerine Walter'ın arkasında bıraktığı bir tekerleme bulmuşlardır. Bu hareket Walter'ın polisten kaçtığının bir işaretiydi. Bunu fark eden ekip derhal havaalanına koşmuşlar ve Walter'ı uçağa atlamadan önce yakalayabilmişlerdir. Walter her ne kadar ekibe üzüntüsünden ötürü kaçmak istediğine dair yalan söylese de Amy, Walter'ın önüne delilleri yığmaya başlamıştır. Walter daha sonra oyuncuya yanlış kişiyi tutukladığını söylemiş fakat Amy, Walter'ı yalan söylemekten ötürü fırçaladıktan sonra suçunu itiraf etmek zorunda kalmıştır.

Lindsay, Walter'a sürekli sevgilisi Dick Shakespeare ve üvey annesi Velma Bannister hakkında yakınarak omuzunda ağlardı fakat Walter, artık bundan sıkılmış ve kimsenin bir kere bile olsa kendi dertlerini dinlemediğini ve bunun bir haksızlık olduğunu dile getirmiştir. Walter, Ivywood'dan uzak, hayatına yeni bir sayfa açmak istiyordu, bu yüzden de Lindsay'e Ivywood'dan uzaklaşması konusunda yardım etmeyi kabul etmişti. Bunun üzerine Lindsay, bakması için Walter'a para ve pahalı küpelerini vermişti. Lindsay'den aldıklarını yeni bir hayata yelken açmak için fazlaca yeterli bulan Walter, Lindsay'i buluşmak için "Ayışığında Ölüm" filminin setine çağırmıştır. Ama bu, filmin daha ilk yarısı idi.

İsimsiz Çağrı.png

Soruşturma sırasında Walter, ekibi gizli numaradan arayarak hedef saptırmaya çalışmıştır.

Lindsay'in sorunlarını her gün dinlemek zorunda kalan Walter, Lindsay'den kimlerin nefret ettiğini gayet iyi bilmekteydi. O yüzden Lindsay'i öldürmeden önce, suçu kızdan nefret eden insanların üzerine yıkmak girişiminde bulunmuştur. Cinayet için film setini seçmesinin nedeni, Dick'in "Ayışığında Ölüm" filminin başrol oyuncusu olması idi ki bu sayede ekip, Dick'ten şüphelenecekti. Ayrıca Walter ekibin, kurbanın babası Hubert Bannister'dan şüphelenmelerini sağlamak için iskeleye, üzerinde Ütopya sembolü ve Hubert'in imzasının bulunduğu bir ölüm fermanı bırakmış ve aynı şekilde Rico Damascus'u şüpheli yapmak için Lindsay'e benzeyen bir falcı simüle etmişti. Walter aynı zamanda oyuncuyu yakasından düşürmek için isimsiz çağrıdan ekibi aramış ve kendilerini iskeleye yönlendirmişti. Walter her ne kadar ali cengiz oyunları ile ekibi yanıltmaya çalışsa da sonunda oyuncu tarafından mahkeme karşısına çıkartılmıştır.

Mahkeme sırasında Walter, Lindsay'e hizmet verdiğinden beridir sürekli insanların dertlerini dinlemek zorunda kalmaktan yakınmıştır. Bunun üzerine Yargıç Dante, Walter'ı Lindsay'i öldürmek, polisi yanıltmak, cinayet nedenini anlatmamak ve suçu başkalarına yıkmaya teşebbüste bulunmaktan ötürü 10 yıl hapis cezasına çarptırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki