Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Wang Fan

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Wang Fan
WangFan.png
Profili
Tam Adı Wang Fan
王凡
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 45
Ağırlığı 145 lbs (65 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Suda Ölüm

Wang Fan (Çince: 王凡; pinyin: Wáng fán; d. 1971) Suda Ölüm vakasında bir şüphelidir.

Profili

Fan, 45 yaşında bir panda bakıcısıdır. Fan kısa siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine bir adet panda kostümü giymektedir. Ayrıca sağ yanağında bir adet çürük vardır. Fan'in ayrıca gong bao tavuğu yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Fan ile panda barınağını aradıktan sonra konuşmak istemiştir. Acelesi olduğunu ve pandalarının yanında dönmek istediğini söyleyen Fan'e oyuncu kurbanı sorduğunda Fan, adının yabancı gelmediğini ve geçen gün barınağa pandaları görmek için geldiğini söylemiştir. Kendisine kurbanda garip bir şey görüp görmediği sorulduğunda ise nesli tükenmekte olan pandalardan bahsederek turistleri dikizlemeye vakti olmadığını, yani görmediğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın barınağa girmesinin yasaklandığını gösteren bir afiş bulmuş ve Fan'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, yavru pandalardan birini itip patisine zarar vermişti ve bunun yüzünden kurbanın bir canavar olduğunu düşünmekteydi. Kurbanın ölmesine üzülmediğini söyleyen Fan, kendisinin aslında kalifiye bir aşçı olduğunu ama buna rağmen pandaları seçtiğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Ellen Morowitz'in tutuklanması ile Fan suçsuz bulunmuştu. Fakat oyuncu, April'i barınakta bulduktan sonra onu pandalar konusunda ikna etmek için Fan'den yardım almaya karar vermişti. Fan, April'e annesinin sözünü dinlemesini ve onun gibi küçük kızların doğada tek başına yaşama şanslarının olmadığını fakat ne zaman isterse barınağı ziyaret edebileceğini söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki