Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Warrin Mundine

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Warrin Mundine
WarrinMundine.png
Profili
Tam Adı Warrin Mundine
Uyruğu Avustralya Bayrağı.png Avustralya
Boyu 5'10" (1,78 m)
Yaşı 67
Ağırlığı 190 lbs (87 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Kanguruları da Vururlar

Warrin Mundine (d. 1949) Kanguruları da Vururlar vakasında bir şüphelidir.

Profili

Warrin, 67 yaşında bir Aborjin lobicisidir. Warrin kahverengi gözlüdür ve başına sarı bir bandana takmaktadır. Ayrıca üzerine beyaz bir gömlek ile siyah bir ceket giyer. Warrin'in aynı zamanda veggiemite yediği ve Şiraz içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Warrin'in gitarını bulup üzerinde kurbana ithafen yazılmış notu fark ettikten sonra Warrin ile konuşmak istemiştir. Warrin, kurbandan hiç haz etmediğini fakat öfkesini fiziksel şiddetle değil müzikle attığını dile getirmiştir. Oyuncu kendisine kurbandan neden nefret ettiğini sorduğunda Warrin, kurbanın birkaç ay önce Aborjin kültürü üzerinde haber yapmak ve topraklarını kurtarmaya yardım etmek için oraya muhabir göndermeyi kabul etmişti. Fakat onun yerine Rufus, Warrin ve toplumunu vahşiler gibi göstermiş ve bunun yüzünde topraklarını kaybetmişlerdi.

Oyuncu daha sonra Warrin'in topraklarını kumarhane karşılığında sattığına dair kurbanla anlaşma yaptığını yazan bir gazete makalesi bulmuş ve Warrin'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre haber baştan sona yalandan ibaretti ve asıl anlaşma, topraklarının kurtarılması karşılığında kabilesinin kumarhane inşaatına yardım etmesi üzerineydi. Fakat yazılan makale Warrin'i kendi halkına ve kültürüne karşı hain durumuna düşürmüş ve halkı da kendisine olan güvenini yitirmişti.

Soruşturmanın sonunda Veronica Salter'ın tutuklanması ile Warrin suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki