Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Wayne Billings

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Şüpheli
WayneBillings.png
Profili
İsmi

Wayne Billings

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

51

Ağırlığı

202 lbs (82kg)

Göz rengi

Siyah

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açık Yaralar

Wayne Billings (d. 1963), Joe Stanford'ın öldürüldüğü Açık Yaralar (Vaka #20/76)'da bir şüphelidir.

Profili

Wayne, 51 yaşında, kısa, gri saçları olan, siyah gözlü, siyahi bir adamdır. Genellikle üzerinde dönemin ABD ordusuna ait mavi bir topçu üniforması, onun üzerinde de üstünde ABD bayrağı bulunan bir kemer vardır. Aynı zamanda gri bıyıklıdır, başında mavi bir topçu başlığı, üniformasının sağ tarafında bir adet pamuk çiçeği ve yine aynı yerde bir is lekesi vardır. Wayne'in bunların yanında Abraham Lincoln okuduğu ve nane kokteyli içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Wayne bir canlandırma hayranıdır.

Roxie Sparks'ın kurbanın cesedinin üzerinde tahta parçalar bulmasının ardından ekip, bu parçaların eski bir pusulaya ait olduğunu ve bunun kurbana Wayne tarafından hediye edilmiş olduğunu saptadıktan sonra Wayne soruşturmaya dahil olmuştur. Wayne pusulayı Joe'ya hediye ettiğini doğrulamış ve Joe'nun ölümünden sonra canlandırma kulübünün geleceğinin parlak olamayacağını düşündüğünü dile getirmiştir. Dediğine göre Amerikan İç Savaşı, günümüzde bile Pasifik Koyunda gerilimi arttıran bir unsurdu. İç Savaş canlandırması şehirdeki insanlara İç Savaş'ı daha iyi anlamalarını amaçlamakatydı fakat bu, herkesin hoşuna gidecek bir şey değildi.

Ekip, Blade Malikhanesinde üzerinde Wayne'in canlandırmaya katılmasının ret cevabı aldığı bir katılım belgesi bulduktan sonra Wayne ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Wayne'in anlattığına göre reddedilmesinin tek nedeni siyahi olması idi ve Joe, Birliğin içinde Siyahiler Birliğinin olduğuna ve siyahilerin beyazların yanında Konfedersyona karşı mücadele ettiklerine inanmamaktaydı. Wayne'ni ekibe anlattığı muamele biçimi Abraham Lincoln'ün inançlarında yoktu fakat her ne kadar ten rengi yüzünden canlandırmaya alınmamış olsa da bunun cinayetle bir alakası yoktu çünkü Joe'yu öldüren başka birisi idi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki