Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Willem Nieuwoudt

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Willem Nieuwoudt
WillemNieuwoudt.png
Profili
Tam Adı Willem Nieuwoudt
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 6'3" (1,90 m)
Yaşı 48
Ağırlığı 233 lbs (108 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Su Testisi Su Yolunda Kırılır

Willem Nieuwoudt (d. 1968) Su Testisi Su Yolunda Kırılır'da bir şüphelidir.

Profili

Willem, Prens Abioye'nin 48 yaşındaki korumasıdır. Willem keldir ve mavi gözlüdür ve üzerine beyaz bir atlet ile siyah bir ceket giyer. Willem aynı zamanda melktert yer, Afrikaans konuşur ve yatçılık yapar.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Soweto'da bulduğu bir tabancanın üzerinde Willem'in terini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine ilk olarak prense suikast planlandığını ve suikastçısının öldürüldüğün söylemiştir. Dediğine göre Willem, bir anlık arkasını döner dönmez prensi kaybetmişti. Dediğine göre Willem, bunun yanında prensi takip etmek için kullandığı cihazı da kaybetmişti fakat dediğine göre prens ile en son yat kulübüne gitmişti. Bunun üzerine oyuncu yat kulübünü arayama gitmiştir.

Soruşturmanın ortasında Willem, prense ateş açıldığı sırada prensin önüne atlayarak omuzundan kurşun yemiş ve hastaneye kaldırılmıştır. Daha sonra kendisini hastanede ziyaret eden oyuncu, kendisine SOMBRA'nın neden prensin peşinde olduğunu sormuş fakat Willem, sadece bilmesi gereken şeyleri bildiğini çünkü fazlasının kendisini Prens Abioye'yi koruma görevinden alıkoyacağını dile getirmiştir. Oyuncunun kendisine olası tehditleri ortadan kaldıracak kadar ileriye gidip gitmeyeceğini sorduğunda Willem, gerekirse gideceğini söylemiş fakat Kayla'nın ölümüyle bir alakası olmadığını dile getirmiştir çünkü en başta kızı tanımıyordu. Willem son olarak prensin hayatını tehdit eden suikastçılardan birinin eksilmesinden ötürü memnun olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Kwanele Mthembu'nun tutuklanmasıyla Willem suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisi ile tekrardan prens ve SOMBRA konusu hakkında konuşmak istemiştir. Willem, daha önce de dediği gibi bilmesi gerekenleri bildiğini, SOMBRA adını daha önce hiç duymadığını ve Lavinia De Brills'in çalınan elmasları hakkında bir şey bilmediğini belirtmiştir. Fakat onun yerine prens ile yat kulübünde saklandığını söyleyerek oyuncuya orada bir şeyler bulabileceğini söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki