Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

William Kingsley

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments28 Share

184px-William Kingsley.jpg
William Kingsley

William Kingsley, Criminal Case'te bulunan bir yardımcı karakterdir. William'ın adı Cesur Yeni Dünya (Vaka #52)'da ve Zehirli Gerçek (Vaka #54)'te adı geçmiştir ayrıca 1. sezonda ekibin baş düşmanı olan Kızıl Tarikat'ın bir üyesi ve Samuel King'in atasıdır.

Profili

William, 17. Yüzyılda yaşamış bir seyyah memurudur. Üzerine geleneksel bir seyyah kıyafeti giyer ve torunu Samuel'inki gibi saçları ve bıyıkları vardır.

Vakalardaki Rolleri

Cesur Yeni Dünya

Ekip, Yeni Dünya olayları sırasında Kingsley olarak bilinen bir yabancı seyyah duymuştur. Susan Huckabee Herman Cavendish'in bu olay hakkında bilgisi olduğunu iddia etmiştir ve ekip Herman Cavendish ile konuşmuştur. Herman, ekibe Şef Samuel King'in Kingsley'lerin soyundan geldiğini ve ailenin ismini kısaltarak "King" olarak değiştirildiğini (Nedeni bilinmiyor) söylemiştir.

Zehirli Gerçek

Ekip tekrar Kingsley hakkında bir şeyler öğrenmek istemiştir ve Ashton Cooper'a Kızıl Tarikat'ı sormuştur ama Ashton ekibe Kızıl Tarikat'ı anlatmayı red etmiştir. Ekip daha sonra bir suç mahallinde bir resim bulmuştur ve ek soruşturmada ekip Ashton'a kızıl tarikatla ilgili bildiklerini sormuştur ve Ashton, şeflerininde Kızıl Tarikat üyesi olduğunu söylemiştir daha sonra buldukları resmin resmin çerçevesinin arkasındaki kağıt yırtılmıştır ve kağıtı incelediklerinde üzerinde "William Kingsley'e" mesajı yazdığını bulmuşlardır ve Jenny Quaid'den William Kingsley hakkında yardım istemişlerdir ve Jenny ekibe Sergi Odasına bakmalarını söylemiştir, ekip Sergi Odasına bakınca seyyah kıyafetleri bulmuştur ve kıyafetlerin içinde bir mesaj bulmuşlardır ve mesajın Kingsley ailesine ait olduğunu bulmuşlardır ve kağıdın üzerinde bir mum mühürü bulmuşlardır ve mühürün analizinde Alex, mühürün William Kingsley'e ait olduğunu ve William Kingsley'nin Samuel King'in atası olduğunu ve bir Kızıl Tarikat üyesi olduğunu söylemiştir ve ekip bunu Jenny'ye anlatmıştır ve Jenny, Kingsley ailesinin kızıl tarikat tutuklama dosyalarını sildiğini ve Grimsborough'daki tüm Kızıl Tarikat dosyalarını polis arşivinden silen kişinin Samuel King olduğunu söylemiştir ve buda Samuel King'in Kızıl Tarikat üyesi olduğunu kanıtıyordu.

Görüldüğü Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki