Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Xiang

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Xiang
MadamXiang.png
Profili
Tam Adı Xiang(ilk adı bilinmiyor)
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 35*
Ağırlığı 110 lbs (52 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında

Madam Xiang Ateş Hattında vakasında bir şüphelidir.

Profili

Madam Xiang, 35 yaşında, Çinli bir genelev sahibesidir. Xiang kısa siyah saçlıdır ve üzerine deniz mavisi, altın düğmeli, geleneksel bir Çin elbisesi giyer. Xiang aynı zamanda kokainli diş ağrısı pastili kullanır, zar oyunları oynar ve otomobile biner.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu itfaiyede Madam Xiang'ın rujunun olduğu bir mendil bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre yangın çıktığı sırada itfaiyeye gidip müessesesini kurtarmaları için yardım istemiş fakat kurban, kurtarılması gereken daha mühim yerler olduğunu söyleyerek kendisini geri çevirmişti. Xiang, her ne kadar kızlarından ölen ya da yaralanan olmasa da yangın yüzünden genelevinin büyük bir kısmının yandığını, bundan da Otis'in sorumlu olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra cinayet mahallinde Xiang'a ait bir saat bulmuş ve kendisi ile tekrardan konuşmak istemiştir. Dediğine göre saatin amacı, Otis'e günlerinin sayılı olduğunu belirtmekti, nedeni de Otis'in genelevinin müdavimlerinden olmasına rağmen yangını söndürmek istememesiydi. Otis'in nişanlı olduğunu bile oyuncu bu iddia karşısında kararsız kaldığında Xiang, kurbanın hiç de delikanlı bir adam olmadığını belirtmiştir. Oyuncu kendisine saati bu yüzden mi bıraktığını sorduğunda Xiang, onu öldürmediğini ama en azından bedduasının tuttuğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Billy Thompson'ın tutuklanması ile Xiang suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra kendisiyle, genelevine gittiğini öğrendiği Peder Donovan hakkında konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine Donovan hakkında ne bildiğini sorduğunda Xiang Donovan'ın, topluma olan borçlarını ödemek ve dürüst kadınlar olmak adı altında kızlarını kendisinden çaldığını söylemiştir. Dediğine göre bu, zengin birisinin kölesi olmaktan çok daha dürüst ve onurlu bir işti. Ayrıca dediğine göre kızlarından bazıları ağlayarak yanına dönmüş ve Donovan'ın "dürüst işine" bir daha bulaşmak istemediklerini söylemişti.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki