Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Yamil Albarran

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Yamil Albarran
YamilAlbarran.png
Profili
Tam Adı Yamil Albarran
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Boyu 5'10" (1,78 m)
Yaşı 53
Ağırlığı 190 lbs (87 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Hileciler Kaybeder

Yamil Albarran (d. 1963) Hileciler Kaybeder vakasında bir şüphelidir.

Profili

Yamil, 53 yaşında bir koçtur. Yamil kısa açık kahverengi saçlıdır, üzerine mavi bir gömlek ile sarı-siyah bir eşofman üstü giyer ve başına "COACH" yazılı bir siperlik takar. Yamil bunun yanı sıra capoeira yapar, caipirinha içer ve batıl inançlıdır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın çantasında Yamil'in süreölçerini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Oscar son derece azimliydi ve parlak bir geleceği vardı. Oyuncu, Oscar'ın gözlerinin sarı olmasından ötürü kendisine SOMBRA ile olan bağlantısını sorduğunda Yamil, Oscar'ın gözlerinin sarı değil kahverengi olduğunu söylemiştir. Dediğine göre SOMBRA'yla ilgili bir şey bilmiyordu, tek bildiği şey ülkesinin takımı Endonezya'da hazırlık kampına gönderdiği idi. Kendisi kişisel nedenlerden ötürü oraya gidememiş fakat dediğine göre takım eskisinden daha iyi bir halde dönmüştü.

Oyuncu daha sonra Yamil ile kurbanın kavga ettiğini ve kurbanın Yamil'e yumruk attığını gösteren bir kamera kaydı bulmuş ve Yamil'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Oscar'ın öfkeden gözü dönmüştü ve ne yaptığını bilmiyordu. Oyuncu tekrardan SOMBRA konusunu açtığında Yamil, ısrarla SOMBRA'yı bilmediğini söylemiş ve görevinin Oscar'ın en iyi atlet olmasını sağlamak olduğunu, bunun için de dopinge ihtiyacı olmadığını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Edson Caetano'nun tutuklanması ile Yamil suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki