Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Yan Gobin

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
YG.png
Profili
İsmi

Yan Gobin

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

51

Ağırlığı

162 Ibs (73kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Cenaze ve bir Düğün

Yan Gobin (d. 1962), Walter Fairbanks'in öldürüldüğü Bir Cenaze ve bir Düğün (Vaka #47)'de bir şüphelidir.

Profili

Yan, 51 yaşında, gri saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır ve başında bir tane havacı başlığı, onun üstünde de havacı gözlükleri vardır. Üzerinde genellikle iki tane üst cebi olan lacivert bir mekanik gömleği giyer. Sağ cebinde bir tane ingiliz anahtarı, sağ omzunda bir adet yağ lekesi, sol omzunda da "OYLAR KIRMIZIYA" rozeti vardır. Yan, 162 pound (73kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Yan ayrıca havacılık ve kimya bilgisine de sahiptir.

Vakadaki Rolü

Yan, öldürülen Walter Fairbanks'in mekaniği idi.

Ekip, Walter uçuş gösterisi sırasında kendi düğününe çakıldıktan sonra Yan ile konuşmak istemişlerdir, çünkü uçağı sabote edenin Yan olduğunu düşünüyorlardı. Yan dediğine göre uçağı iki kere kontrol etmiş (ki bu onu önemli bir şüpheli konumuna getirmiştir) ve uçakta herhangi bir sorunla karşılaşmadığını belirtmiştir. Ayrıca Walter'ı öldürmeye hiç bir şekilde yeltenmeyeceğini dile getirmiştir çünkü Walter'ın ölmesi Yan'in havacılık kariyerini bitirirdi.

Ekip daha sonra düşen uçaktan bir uçuş kayıt cihazı çıkarmışlar ve cihazdaki kayıtlı sesin Yan'e ait olduğunu saptamışlardır. Ekip Yan'e neden Walter ile radyoda kavga ettiklerini sorduklarında Yan, Walter'ın uçağının sabote edilmesinden ötürü onu suçlu tuttuğunu ve Walter'ın uçakları artık sadece kadınlarla flört etme amaçlı kullandığını dile getirmiştir çünkü Walter, havacılık sanayiine olan ilgisini çoktan yitirmişti.

2. Bölümün sonunda Yan, ekibe yardım amaçlı Molly Mocard'ın Batı Köprüsünden atlamak üzere olduğunu söylemiş, bunun üzerine ekip oraya giderek Molly'yi atlamadan durdurabilmişlerdir. Vakanın sonunda katil olan Esteban Vallez tutuklanmış ve Yan serbest bırakılmıştır.

Ek Bilgi

  • Yan, ünlü Fransız sinema oyuncusu Jean Gabin'den esinlenmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki