Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Yang (öğretmen)

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Öğretmen Yang
ÖğretmenYang.png
Profili
Tam Adı Yáng (tam adı bilinmiyor)
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 47
Ağırlığı 132 lbs (57 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Pilavdaki Katil

Öğretmen Yang (Çince: 杨老师; pinyin: Yáng lǎoshī; d. 1969) Pilavdaki Katil vakasında bir şüphelidir.

Profili

Yang, 47 yaşında bir öğretmendir. Yang uzun, ağaran siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir ve eflatun bir gömleğin üzerine meşe rengi bir süveter giymektedir. Yang'ın aynı zamanda lastik çizme giydiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Yang'ın Han'a vermiş olduğu "Sineklerin Efendisi" adlı kitabın nüshasını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Han zeki bir çocuktu ve daha iyi bir gelecek sahibi olması için onu okumaya teşvik ediyordu. Oyuncu kendisine Han'da herhangi bir sıra dışılık fark edip etmediğini sorduğunda ise Han'ın son zamanlarda teyzesine tarlada yardım etmek için okula gelmediğini ki köydeki bir çok çocuğun bunu yaptığını söylemiştir. Çocukların aileleriyle konuşmak da pek işe yaramıyordu.

Oyuncu daha sonra ormanda yakılmış bir yığın kitap bulmuş ve Yang'a bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kitapları köyün çocukları yakmıştı ve onların arasında kurban da vardı. Oyuncu kendisine bundan daha önce neden bahsetmediğini sorduğunda Yang, köydeki bütün çocukların sıra dışı davranışlar sergilediğini söylemiştir. Daha önce durumu bildirmemesinin sebebi ise yapılacak bir şey olmamasıydı ve ayrıca kendi güvenliği için de endişelenmekteydi.

Soruşturmanın sonunda Zhao Mei'in tutuklanması ile Yang suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki