Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Yuan Wong

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Şüpheli
YuanWong.png
Profili
İsmi

Yuan Wong

Boyu

4'5" (1,34m)

Yaşı

70

Ağırlığı

115 lbs (52kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kalpsiz
İntikam(tutuklandı)

Yuan Wong (Çince: 黄元, d. 1944), Ling Zhang'ın öldürüldüğü Kalpsiz'de bir şüpheli ve İntikam'da David Breitman'ın katilidir.

Profili

Yuan, 70 yaşında, geleneksel Çin tarzı siyah saçları olan, kahverengi gözlü, ihtiyar bir kadındır. Üzerinde pembe tonlarında bir Çin elbisesi ile içinde beyaz bir Çin cübbesi vardır, ayrıca saçının sol tarafına bir gül takmaktadır. Aynı zamanda pembe renkte bir gözlük, altın küpeler ve gümüş demir paralardan yapılmış bir kolye takar. Yuan, aynı zamanda akapunktur bilmekte ve çay içmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Yuan, Şehir Merkezi'nin Çin Mahallesinde bulunan bir bitki dükkanının sahibidir.

Kalpsiz

Ekip, Ling'in, Yuan'ın yerinde çalıştığını gösteren çalışan kartını bulup toparladıktan sonra Yuan ile konuşmaya gitmişlerdir. Ekip, Yuan'dan izin almışlar ve dükkanı aramaya koyulmuşlardır.

Ekip, Yuan'a Ling'i en son ne zaman gördüğünü sorduklarında öldürülmeden kısa bir süre önce gördüğünü söylemiştir. Dediğine göre Ling, zararsız bir köylü kızıydı, ve bunun yanında Çinlilerin kötü bir durumda birbirlerini kolladıkları da bilinmekte idi. Yuan sayesinde Ling, Amerik'nın öyle vadedildiği gibi bir yer değildi ve Rus toplumunun çıkardığı sorunlar durumu dahada kötü yapmaktaydı.

Ekip, daha sonra bir Rus bebeğinin içinde bitki özleri bulmuşlar ve Yuan ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Yuan, Ling'in Piotr Golovanov'a karaciğer iltihabı için Çin bitkileri vermesinden hiç hoşlanmamıştı. Ekip, bunu duyduktan sonra hemen Piotr ile konuşmaya gitmişlerdir.

YuanPasaport.png

Yuan'ın Pasaportu.

Vakanın sonunda katil olan Ivana Golovanov tutuklandıktan sonra Yuan serbest bırakılmış, fakat ekiple olan işi henüz bitmemişti. Hannah Choi, Yuan'a yardım etmek adına Yuan'ın pasaportunu bulup, analiz edip pasaportun gerçekliğini doğrulama uğraşına girmiştir. Hannah, Yuan'ın pasaportunun gerçek olduğunu öğrendiğinde rahatlamış ve derhal Aicha Ben Malek'i gücü kötüye kullandığı için uyarmaya gitmiştir.

İntikam

Ekip, üzerinde Yuan'ın Bahçesi'nin olduğu soluk bir kart bulmuşlar ve bunu tozladıktan sonra üzerinde Çince karakterler yazdığını fark etmişlerdir. Hannah'nın analizine göre yazı, çok kötü bir Çince ile yazılmıştı ve kabaca "Seni seviyorum, ejderham!" yazmaktaydı. Ekip, bu yazıyı David'in Yuan'a yazdığını, ve bu sayede David ile romantik bir ilişki içinde olduğunu düşünmüşler ve Yuan ile bunun hakkında konuşmaya gitmişlerdir.

Konuşma sırasında Yuan, bir zamanlar David ile aşk yaşadığını itiraf etmiş fakat kocasının bunu öğrenmemesi için bunu bir sır olarak sakladığını dile getirmiştir. Ayrıca David hapse girdikten sonra ilişkisini bitirmiş ve ailesine odaklanmaya karar vermişti. Konuşmanın sonunda Yuan, yalnız kalmak istediğini ve bir bardak çay ile David'in yasını tutacağını dile getirmiştir.

Daha sonra Hannah, ekibin yanına gelerek David Breitman'ın soygundaki ortaklarını araştırırken bunlardan bir tanesinin lakabının "Ejderha" olduğunu saptadığını söylemiştir. Ejderha deyince ekibin aklına ilk olarak Yuan gelmiş ve Yuan'ın, David'in soygun ortağı olduğunu düşünmüşlerdir. Bu, ekibe Yuan ile ikinci bir konuşma kapısı açmıştır.

Yuan, Çin-Rus çatışması olmadan önce çifte bir hayat sürdüğünü, yani gündüz ev hanımlığı, gece ise hırsızlık yaptığını itiraf etmiştir. Dediğine göre Yuan, David ile çalıştığı sıralarda ona aşık olmuş, fakat David'in tutuklanmasından sonra soygun yapmayı bırakmıştı. Bütün olaylardan sonra düzgün bir hayat sürmek istediğini ve geçmişinin bir sır kalması gerektiğini söylemiştir.

Yuan'ın düzgün bir hayat sürmeye çalışması, onu geçmişinde yaptığı soygunculuktan kurtaramamıştı çünkü ekip, katilin Yuan olduğunu kanıtlayacak yeterli delile sahipti. Yuan ve David, bundan 30 yıl önce birlikte soygunculuk yapmaktaydılar ve David, Yuan'dan son banka soygunun kendisine ait olan payını istemekteydi. Fakat Yuan, soygunlardan ele geçen paraları kendi işi olan Yuan'ın Bahçesi'ne yatırmıştı ve David ile birlikte çalınan paraların, kendi işine yatırılmasının daha uygun olduğunu düşünmekteydi. David, Yuan'ın bu değişimini beğenmemiş ve kendisine 25 yıl önceden olan borcunu deri istemiştir. Yuan, eski mahkumdan bozma bir dilenciye para vermek istemiyordu. Yuan, David'e Myriam Miller'ın şarküterisinde rastladığı sırada ailesinin şerefini korumak için önce yüzüne sıcak çay dökerek kör olmasına neden olmuş, daha sonrada boğazını keserek başına bir Menora (Yedi Kollu Şamdan) ile vurmuştur, çünkü David'den kurtulmaktan başka çaresi olmadığını düşünüyordu.

Yargıç Dante, Yuan'ın sırf David'e olan 25 yıllık ganimet borcunu ödemek istememek için öldürdüğünü görmüş ve Yuan'ın aslında içinde halen bir hırsız yattığını dile getirmiştir. Yuan, her ne kadar düzgün bir hayat sürmek istese de, hem cinayetten, hem de soygunculuktan ötürü 25 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki