Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Yuto Vatanabe

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Yuto Vatanabe
Yuto Vatanabe.png
Profili
Tam Adı Yuto Vatanabe
渡辺佑都
Uyruğu Japonya Bayrağı.png Japonya
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Bir Ölüm Dileği(öldürüldü)

Yuto Vatanabe (Japonca: 渡辺佑都; Vatanabe Yūto) Bir Ölüm Dileği vakasında kurbandır.

Profili

Yuto, Tokyo'da oldukça tanınan, kötü şöhretli bir yakuza lideriydi. Yuto kısa ağarmış bir saça ve kahverengi gözlere sahipti ve üzerine beyaz bir takım elbise giymekle birlikte aynı renkte bir fötr şapka takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Yuto'nun cesedini atari salonunda bulmuştur. İlk başta harakiri yapmış gibi görünse de başındaki kurşun yarası vurulduğunu göstermekteydi. Otopsi sonucuna göre kurban, .45 kalibrelik bir tabancayla vurulmuştu. Angela bunun yanı sıra kurbanın ceketinin cebine iliştirilmiş ve üzerinde "Bu 1000.si. Artık ölüsün" yazılı bir origami bulmuştu. Origamiyi bırakanın katili olması da katilin origamiden anladığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, bir İngilizce öğretmeni olan Emily Wallace olduğu ortaya çıkmıştır.

Dediğine göre Emily, nişanlısı ve aynı zamanda da kurbanın yeğeni olan Şiro'nun öcünü almak için Yuto'yu öldürmüştü. Yuto, Emily ile evlenmek için yakuzayı terk edip yanına da yüklü miktarda parasını alan Şiro'yu düğün gecesi öldürmüş, Emily'yi de vurarak ölüme terk etmişti. Bu olayın ardından intikam yemini eden Emily, doğru anı yakaladıktan sonra Yuto'nun karşısına çıkmış ve Şiro'nun silahını ona doğrultmuştu. Yuto bu sırada seppuku yapmaya kalkmış fakat Emily, hızlı davranarak Yuto'yu başından vurmuş ve kendi deyimiyle adaletini sağlamıştı.

Mahkeme sırasında Emily, tek istediği şeyin Şiro ile yeni bir yaşam kurmak olduğunu fakat Yuto'nun, Şiro'nun ona verdiği utançla yaşamaktansa kendi yeğenini öldürmeyi tercih ettiğini dile getirmiştir. Emily'nin, Japonya'nın en acımasız mafya babasını tek başına etkisiz hale getirmesinden etkilenen Yargıç Adaku, lakin hiçbir durumda hak ihlaline göz yumamayacağını belirterek Emily'yi 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki