Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Zack Taylor

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments30 Share

Zack Taylor
ZackT.png
Profili
Tam Adı Zack Taylor
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 26
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Köpekbalığı Saldırısı!
Buzlar Kraliçesi

Zack Taylor (d. 1988) Köpekbalığı Saldırısı! ve Buzlar Kraliçesi vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Zack, 26 yaşında bir cankurtarandır. Zack orta uzunlukta sarı saçlıdır ve başına bir tane cankurtaran başlığı takar. Aynı zamanda sağ omzunda bir tane deniz anası ısırığı vardır ve boynuna bir tane deniz kabuğu kolyesi takar. Zack'in aynı zamanda papağanlar ile temasta olduğu ve sosisli yediği de bilinmektedir.

Vakalardaki Rolü

Köpekbalığı Saldırısı!

Ekip, üzerinde Zack'in adının yazdığı bir feragatname bulduktan sonra ilk defa Zack ile konuşmaya gitmişlerdir. Ekip, Hannah'dan, tam da bilgisayar tamirinin ortasında olduğu sırada Zack'in yerini tespit etmesini istemişler ve Sunny Beach'te iş başında olduğunu saptamışlardır. Amy, Zack'e Ice P'nin programının bir müdavimi olduğunu söylediğinde Zack, Ice P ile Titanic'teki bir sahneyi canlandırırken suya düştükten ve onu kurtardıkran sonra tanıştığını dile getirmiş, fakat Ice P'nin, kendisinin beslediği papağandan korktuğunu ve kaçtığını dile getirmiştir.

Amir Marquez, ekibe parçalanmış bir fotoğraf verdikten sonra ekip, bunu birleştirmişler ve Ice P'nin Tiki Bar'da Zack'i öpüyor olduğunu tespit etmişlerdir. Ekip bu sebepten ötürü Zack ile tam da sosisli pişirdiği sırada konuşmaya gitmişlerdir. Zack, ekipten fotoğrafı gizli tutmalarını istemiştir, çünkü eğer bu durum duyulsaydı, cankurtaranlık işinden olabilirdi.

Vakanın sonunda Zack suçsuz bulunmuş, hatta ekibe Augusta'yı bulmalarında bile yardım etmiştir.

Buzlar Kraliçesi

Ekip, Zack'in Becky ile takıldığını gösteren bir özel yapım tişömrt bulduktan sonra Zack ile konuşmaya gitmişlerdir. Frank, Zack'in, Becky gibi bir teknoloji manyağı ile arkadaş olabileceğine pek inanmamıştır fakat Zack, dediğine göre Becky'yi mutlu etmek istiyordu, çünkü Okyanus Kıyısındaki herkes kızdan nefret etmekteydi.

Ekip, üzerinde Becky'nin gözyaşlarının bulunduğu bir tişörtü analiz ettikten sonra Zack ile tekrar konuşmaya gitmişlerdir. Frank, Zack'i Becky'nin kalbini kırmakla suçladığında Zack, Becky'yi Little Mermaid kulübüne götürdüğünü, fakat kızın kendisini başka bir erkeği öperken yakalaması üzerine çılgına dönerek ve Zack'in eşcinsel hayatını Friendnet üzerinden yayacağını söyleyerek bir hışımla dışarıya fırladığını söylemiştir. Zack, Becky'yi durdurmak istiyordu, fakat onu öldürerek değil. Bu, vakanın sonunda katil olarak Derek Stone'un tutuklanmasından sonra doğrulanmıştır.

Ekip, ek soruşturmada Zack'in cadde kenarında dayak yemesi üzerine kendisinin durumunun iyi olup olmadığından emin olmak istemişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki