Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Zara Salah

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Zara Salah
ZaraSalah.png
Profili
Tam Adı Zara Salah
زارا الصلاه
Uyruğu Mısır Bayrağı.png Mısır
Boyu 5'6" (1,63 m)
Yaşı 50
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Mumya Takibindeyim(tutuklandı)

Zara Salah (Arapça: زارا الصلاه; d. 1966) Mumya Takibindeyim vakasında Afif Vahab'ın katilidir.

Profili

Zara, Mısır'ın 50 yaşındaki Tarihi Eserler Bakanıdır. Zara kısa siyah saçlara sahiptir ve genel olarak bordu bir bluzun üstüne lacivert bir ceket giymekte ve ceketinin sol yakasına bir adet bokböceği broşu takmaktadır. Zara ayrıca turp turşusu yer, nargile içer ve hiyeroglif okuyabilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, cinayet mahallinde üzerinde Zara'nın adının yazdığı bir levha bulduktan sonra Zara ile konuşmak istemiştir. Zara kurbanın adının Afif Vahab olduğunu ve kendisinin Nil nehrinin kıyısında manavlık yaptığını söylemiştir. Dediğine göre Afif sıradan bir adamdı ve kimin ona zarar vermek isteyeceğine dair bir fikri yoktu fakat hatırladığı kadarıyla geçenlerde aynı yerde başka bir manav ile kavga etmişti. Zara Büro'nun cinayet mahallini ne zaman boşaltacağını sorduğunda Jack'in cevabı katil yakalandıktan sonra olmuştur.

Oyuncu daha sonra Mısır Tarihi Eserler Bakanlığına ait yüklü miktarda para bulmuş ve Zara'ya bunun ne anlama geldiğini sormak istemiştir. Dediğine göre parayı mezarda unutmuştu çünkü Afif'in Nil'in kenarında tezgah açmasının nedeninin piramitlerden tarihi eser kaçırmak olduğunu düşünmekteydi. Afif'i suç üstü yakalamak için ona bir tuzak kurmaya karar vermişti. Zara, Afif ile nargile salonunda buluşmuş ve kendisini tarihi eserler satın almak isteyen yabancı bir seyyah olarak tanıtmıştı. Zara daha sonra Afif'i piramitlerde buluşmaya ikna etmiş ve Afif'in kendisine satmaya çalıştığı eserlerin sahte olduklarını fark etmişti. Jack kendisine onu dolandırmaya çalıştığı için onu öldürüp öldürmediğini sorduğunda ise Afif'in teklifini geri çevirdiğini ve Bakanlığa geri döndüğünü söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda ise delillerin kendisine işaret etmesi ile Afif'i öldürenin Zara olduğu ortaya çıkmıştır. Zara ilk başta tek amacını kurbanı tarihi eserleri çalarken suç üstü yakalamak olduğunu söylese de deliller o yönde değildi. Oyuncunun önüne delilleri sermesi ile cinayeti itiraf etmek zorunda kalan Zara, bunu yapmasının tek sebebinin kendisinin bir hırsız olduğunun ortaya çıkması olduğunu söylemiştir. Dediğine göre kimse mezarlarda ne tür eserler olduğunu kimse bilmemekteydi, yani çalsa bile kimsenin ruhu duymazdı. Zara Afif'e rüşvet teklif edip göndermeye çalışsa da Afif, rüşveti geri çevirmiş ve manav kimliğini kullanmaya devam etmişti. Zara, itirafından sonda mahkeme karşısına çıkarılmıştır.

Yargıç Adaku Zara'nın Tarihi Eserler Bakanlığı makamını kötüye kullanarak tarihi eser kaçakçılığı yaptığını düşünmekteydi. Yozlaşmış bir devlet memurunu tutuklamaktan duyduğu zevki dile getiren Adaku, Afif Vahab'ı öldürüp mumyalamak ve tarihi eser kaçakçığından ötürü Zara'yı 50 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki