Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Zeus

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Şüpheli
Z.png
Profili
İsmi

Zeus

Boyu

6'3" (1,92m)

Yaşı

28

Ağırlığı

180 Ibs (82kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

İyi Polis Ölü Polis

Zeus' (d. 1985), Grimsborough'da faaliyet gösteren bir kadın tüccarı ve İyi Polis Ölü Polis (Vaka #6)'te bir şüphelidir.

Profili

Zeus, 28 yaşında siyahi bir adamdır. Başına parlak mor bir şapka takar ayrıca uzun siyah örgülü saçlı ve kahverengi gözlüdür. İçinde siyah bir takım elbise ve mavi bir kıravat, onun üstündede havalı kalın bir pardesü vardır. Zeus ayrıca 6'3" (1,92m) boyundadır.

Vakadaki Rolü

Zeus ilk olarak ekip Ed Dunkin'in kendisini sürekli fahişeler için aradığını öğrendiklerinde çağırmışlardır. Ekip derin bir araştırma yapmasına rağmen Zeus'u suçlayacak birşey bulamamışlardır. Zeus ayrıca ekibe Ed ile anlaşma yaptığınıda belirmiştir. Zeus'un kızları polis tarafından tutuklanmadıkları müddetçe Ed, fahişeler için Zeus'a para vermeyecekti. Esas katil olan Harry Landry tutuklandıktan sonra Zeus serbest bırakılmıştır.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Zeus karakola getirildiği sırada kaybolan kıravatını bulmaları için ekipten yardım ister. Ekip kıravatı bulduklarında parçalanmış bir haldeydi ve bunu tamir edip Zeus'a geri verdiler.

Vakalar

Ek Bilgi

  • Zeus, gerçek hayattaki ünlü Amerikalı rapçi, söz yazarı ve aktör olan Snoop Dogg ile görünüş açısından büyük bir benzerlik gösterir.

Also on Fandom

Random Wiki