FANDOM

Zoe Kusama
ZoeKusama12
Profili
Tam Adı Zoe Kusama
Uyruğu Japonya Bayrağı Japonya
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 37
Ağırlığı 118 lbs (54 kg)
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Duvardaki Ceset(adı geçti)
Kötülük Çiçeği(adı geçti)
Sıcak Kanlı(adı geçti)
Cinayet Sanatı(yalancı şüpheli)
Ölüm Elden Su Gölden(tutuklandı)

Zoe Kusama Criminal Case'de görülen bir yardımcı karakterdir. Zoe, Ölüm Elden Su Gölden vakasında Ernesto Vega'nın katilidir.

Profili

Zoe, 37 yaşında bir sosyal hizmet görevlisidir ve Japon asıllıdır. Zoe uzun dalgalı siyah saçlıdır ve sarı bir gömleğin üstüne yeşil bir ceket giyer.

Criminal Case'deki Rolü

Duvardaki Ceset

Stella Ziarati'nin katilinin tutuklanmasının ardından CCN muhabiri Louis Leroux oyuncudan yedi aydır kayıp olan arkadaşı Zoe hakkında yardım istemişti. Telefonun en son Cooper Parkı'nda kullanıldığını öğrenen oyuncu, telefonu orada bulduktan sonra incelemesi için Cathy'ye göndermişti. Cathy'nin dediğine göre ortada tuhaf bir durum vardı; Birincisi telefondaki tüm bilgiler silinmişti, ikincisi ise telefonun yer yeri Jones'un parmak izleriyle doluydu. Dediğine göre Jones, Kusama soruşturmasını devralmış fakat bir süre sonra izini kaybetmiş ve ancak telefonunu Grimsborough kütüphanesinde bulabilmişti. Kütüphaneyi arayan oyuncu orada Ömer El-Hedevi'nin tam da Zoe'nin kaybolduğu gün olan 19 Ağustos'ta yazdığı şiiri bulmuş ve kendisine bunu sormak istemişti. Dediğine göre Zoe'yi en son gördüğünde camları filmle kaplı siyah bir arabaya binmiş, ondan sonra da kendisinden bir daha haber alınamamıştı. Oyuncu Jones'u yeni ipucu hakkında bilgilendirmek istediğinde Jones, dedektiflik yeteneklerinden şüphe duyduğunu varsayarak bir hışımla ofisi terk etmiş ve oyuncuyu ağzı açık bırakmıştı.

Kötülük Çiçeği

Valereea Valz'in katilinin tutuklanmasının ardından oyuncu Jones'tan, Zoe'nin Trey Warner adlı bir adamın kayboluşunu araştırdığını ve bahsettiği şansın en son JJJ hurdalığında görüldüğünü öğrenmişti. Oyuncunun hurdalıkta bulduğu etli alkollü bezi inceleyen Rupert, oyuncuya Trey'in kaçırılmış olduğunu söylemişti. Bu da Zoe'nin Warner dosyasına bakarken kaçırılmış olabileceği anlamına geliyordu.

Sıcak Kanlı

Vudu Vince'in katilinin tutuklanmasının ardından oyuncu, Maylin Park'tan Zoe'nin kendisi ile Grimsborough Asyalı Kadınlar Derneğinden tanıştığını ve not defterini dernekte bıraktıktan sonra Maylin'in alarak tamirhanesine getirdiğini öğrenmişti. Gabriel'in incelemesine göre Zoe sadece bir değil, altı aydan beridir birçok evsizin garip biçimde sırra kadem basmasını araştırıyordu. Fakat kaybolmaların mücrim bir hadise olup olmadığı kanıtlayamamıştı ve defterde şu anda nerede olduğuna dair bir ipucu yoktu.

Cinayet Sanatı

Meera Kat'in katilinin tutuklanmasının ardından Ramirez, oyuncunun yanına gelerek Zoe'yi Meera'nın performans alanında gördüğünü bildirmişti. Olay yerine gidip Zoe'yi kurtaran oyuncu, daha sonra Gabriel'in kendisini incelemesi sonucunda Zoe'nin ciddi anlamda hafıza kaybı yaşadığını öğrenmişti.

Bir süre sonra Jones, Zoe'nin bulunduğunu öğrenmiş ve oyuncudan kendisini onunla konuşturmasını istemiş fakat Zoe'nin kendisini hatırlayamaması Jones'un hoşuna gitmemişti. Zoe daha sonra kendisini kurtardığı için oyuncuya teşekkür etmiş ve Gloria'nın elindeki dosyalardan Tony Marconi'nin yüzünü tanımıştı. Oyuncu bunun üzerine Marconi'yi sorgulamış fakat Marconi, Zoe'yi hayatında hiç görmediğini öne sürmüştü.

Ölüm Elden Su Gölden