Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Zuma Tlatoani

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
ZumaTlatoani.png
Profili
İsmi

Zuma Tlatoani

Boyu

6'3" (1,92m)

Yaşı

41

Ağırlığı

270 lbs (122 kg)

Göz rengi

Siyah

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Lanetli Tapınak
Ölüm Çekirdekleri

Zuma Tlatoani (d. 1974), Burt Montana'nın öldürüldüğü Lanetli Tapınak (Vaka #40/96) ve Bruce Green'in öldürüldüğü Ölüm Çekirdekleri (Vaka #41/97)'nde bir şüphelidir.

Profili

Zuma, 41 yaşında, siyah gözlü ve yanık tenli bir adamdır. Pasifik Koyu'nda eski zamanlardan beridir bulunan bir Aztek kabilesinin lideri olan Zuma, genel olarak üzerine bilindik Aztek şefi kostümü giyer ve başında bir Aztek şefi başlığı ile boynunda taşlardan yapılma bir kolye vardır. Zuma, Aztek soyundan geldiği için Aztek dilini bilmektedir, ayrıca acı biber de sever.

"Ölüm Çekirdekleri"nde ise Zuma'nın astımlı olduğu ve ay çekirdeği yediği öğrenilmiştir. Ayrıca kostümünün sağ tarafında bir yağ lekesi vardır.

Vakalardaki Rolleri

Lanetli Tapınak

Oyuncu, Burt'ün öldürüldüğü Aztek harabelerinde bir taş tablet bulmuş ve bunun Aztek kökenli olduğunu düşünen Amy, Hannah Choi'yi telefonla arayarak bunun gerçekten de bir Aztek tableti olduğunu ve şu anda Pasifik Koyu'nda bir Aztek kabilesinin bulunduğunu ve liderlerinin de Zuma olduğunu öğrenmiştir.

Amy Zuma'ya tabletin ne manaya geldiğini sorduğunda Zuma, bunun eski çağlardan kalma bir yıldız takvimi olduğunu ve bir kurbanı temsil ettiğini belirtmiştir. Amy bunun üzerine Burt'ün tablette görünen şekil ile öldürüldüğünü söylemiş, bunun üzerine Zuma, Burt'ün Aztek eserlerini birer hazine gibi görüyor olmasından yakınmıştır.

Oyuncu daha sonra Aztek Tapınağında, üzerinde Burt'ün adının ilk harfleri ve Zuma'nın kabilesinin sembolü olan bir kuş motifi olan bir kafatası bulduktan sonra Amy ile birlikte Zuma ile tekrardan konuşmaya gitmiştir. Dediğine göre Zuma kafatasını, Burt'ü kendisini kandırmasından ötürü ondan intikam almak adına onu lanetlemek için yapmıştı. Burt'ün amacı Aztek Tapınağının yerini öğrenmekti ve bunu başarmak için de Zuma'ya bol miktarda acı biber yedirmiş, bunun etkisinde kalan Zuma'da Burt'e tapınağın yerini söylemişti. Zuma Burt'ün Azteklere uyguladığı davranışlardan hoşlanmıyordu, bu yüzden de onu lanetlemek için malum kafatasını yapmıştı. Vakanın sonunda her ne kadar Burt'ten nefret etse de Zuma, suçsuz bulunmuş ve serbest bırakılmıştır.

Ölüm Çekirdekleri

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki